راهنمای ثبت وانتشارآگهی

کاربران محترم لطفا قبل از هر اقدامی چنانچه برای اولین باری است که در این سایت آگهی ثبت می کنید لطفا این راهنما را مطالعه فرمایید.ضروریست

براي اينكه آگهي‌هاي شما در سايت مورد توجه بازديدكنندگان قرار گيرد و از اين طريق بتوانيد مشتريان و مخاطبين واقعي خود را پيدا كنيد، توصيه هايي را به صورت خلاصه براي شما جمع آوري كرديم. اميدواريم براي شما راهنماي خوبي باشد.

ثبت نام در سايت :

ثبت عضويت در سايت كاملا رايگان است و براي درج آگهي جديد و يا ويرايش آگهي هاي قبلي خود بايستي در سايت ثبت نام كرده باشيد. براي اينكار بر روي آيكن ثبت نام كه در بالاي سايت ديده ميشود كليك كرده و اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام را با دقت لازم به توضيحات داده شده در راهنماي ثبت نام پر كنيد.

درج آگهي رايگان و ويژه :

درج آگهي در این سايت رايگان است و شما به هر تعداد كه بخواهيد مي توانيد آگهي ثبت كنيد به شرط آنكه به قوانين سايت توجه داشته باشيد و از درج آگهي هاي تكراري يا آگهي با عكسهاي مشابه خودداري كنيد.اصولا سايت ما طوري طرح ريزي شده است كه ديد كاربر بر روي آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان است و از امكانات ارتباطي بيشتري براي بازديد كننده برخوردار مي باشد. براي دستيابي به اين امكانات و درج آگهي ويژه ، بايستي اقدام به واريز تعرفه لازم و فعال نمودن حساب مالي كاربري خود نماييد . جهت آشنايي بيشتر با مزاياي درج آگهي ويژه كليك كنيد.

نحوه درج آگهي ، تاييد و فعال شدن آگهي رايگان و ويژه :

– فرم سفارش آگهي براي آگهي هاي رايگان و ويژه همانند هم مي باشد و درج گروه مرتبط ، عنوان آگهي ، متن آگهي ، موقعيت ، مدت آگهي و نوع آگهي به صورت الزامي مي باشد. اضافه نمودن مشخصات ديگر همچون آدرس پستي ، تلفن ، آدرس وبسايت و قيمت اختياري مي باشد.

– بعد از ثبت آگهي ، تاييد و فعال شدن آن حداكثر در طول يك روز كاري ( 12 ساعت ) به انجام خواهد رسيد.

– تاييد و فعال شدن آگهي منوط به عدم درج آگهي با عنوان و متن تكراري و رعايت قوانين سايت مي باشد.

– آگهي هاي ويژه در صورتي فعال خواهند شد كه موجودي حساب مالي شخص آگهي دهنده ، فعال و به اندازه كافي باشد.

– قبل از درج آگهي هاي ويژه خود نسبت به پرداخت تعرفه و فعال نمودن حساب مالي خود اقدام فرماييد. در غير اين صورت ، آگهي شما از ليست آگهي هاي منتظر تاييد حذف خواهد شد.

– شما هر زمان كه مايل باشيد مي توانيد مستقيما در محيط كاربري خود ، آگهي خود را حذف يا ويرايش نماييد .

– هر گونه ويرايش و تغيير در مشخصات آگهي ، موجب غير فعال شدن آگهي و برگشت خوردن آن به ليست آگهي هاي منتظر تاييد خواهد شد.

– ارزش مالي مدت زماني كه آگهي ويژه منتظر تاييد بوده تا زماني كه تاييد شده و فعال مي گردد به صورت خودكار از هزينه آگهي كسر شده و به حساب كاربري شما برگشت مي خورد.

– با حذف آگهي ويژه و يا تبديل آن به رايگان قبل از رسيدن به تاريخ انقضاء، ارزش مانده از آن آگهي به حساب كاربري برگشت ميخورد و شما قادر هستيد در هر زمان كه مايل بوديد از باقيمانده حساب خود براي درج آگهي هاي ويژه بعدي استفاده نماييد.( در صورتيكه مانده حساب مالي شما به اندازه كافي براي درج آگهي ويژه باشد )

– در بخش ويرايش آگهي ويژه فيلد مربوط به مدت نمايش جهت جلوگيري از تغيير آن و اشتباه در محاسبات مالي غير فعال شده است اما آگهي ويژه با رسيدن به تاريخ انقضاء حذف نشده و به صورت خودكار به رايگان تبديل ميشود كه در اين هنگام شما فرصت لازم براي تبديل دوباره آن به آگهي ويژه و تمديد آن به مدت زماني را كه تمايل داريد پيدا ميكنيد .

– شما در هر زمان كه مايل باشيد مي توانيد آگهي رايگان خود را با فعال نمودن حساب مالي خود ، به آگهي ويژه تغيير دهيد.

– در صورتيكه شما دائم احتياج به درج آگهي هاي ويژه داريد ، بهتر است حساب مالي خود را به اندازه اي افزايش دهيد كه مجبور نباشيد به طور دائم به بانك مراجعه فرماييد.

– لطفا توجه داشته باشيد كه وجوه واريز شده به حساب این وبسايت جهت بهره مندي از خدمات سايت است و تحت هيچ شرايطي عودت داده نخواهد شد.

عنوان آگهي را مناسب متن آگهي خود انتخاب كنيد :

عناوين زير هيچ كمكي به خواننده نخواهد كرد و احتمالا روي آگهي شما كليك نمي‌شود:
– بهترين فرصت | فرصت طلايي | استفاده كنيد
– جالب توجه | بسيار زيبا | قابل توجه
– فروش | فروش فوري | خريد | خريدار
– زير قيمت | قيمت مناسب | ارزان قيمت
– انجام پروژه | انجام كار
– استخدام | كاريابي | آماده به كار
– بازاريابي | نمايندگي|
همانطور كه مشاهده مي‌كنيد، عناوين بالا بسيار كلي بوده و آگهي مي‌تواند شامل همه چيز باشد، بنابراين خواننده وقت خود را صرف كليك كردن روي عنواني كه نمي داند متن آن چيست، نخواهد كرد.
مثالهايي از عناوين مناسب:
– فروش آپارتمان 68 متري در پاسداران
– خريدار رنوي قسطي با 1 ميليون پيش
– استخدام مترجم زبان انگليسي با 3 سال سابقه
– مشاوره پروژه برق صنعتي
– خريد ضايعات آهني 100 تن به بالا
– ليسانس فيزيك با 3 سال سابقه، جوياي كار
اين عناوبن يا عناوين مشابه به آن، اطلاعات نسبتا كاملي در اختيار بيننده قرار مي‌دهد و مخاطب براي كسب اطلاعات دقيقتر روي آن كليك مي‌كند. بنابراين توصيه اصلي اينست كه از عناوين شعارگونه و يا نامشخص خودداري فرماييد.

آگهي خود را در گروه مرتبط با آن ثبت كنيد:

شما با درج آگهي خود در گروه كاملا مرتبط با آگهي، شانس بهتري براي ديده شدن داريد. اگر كسي قصد خريد آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختماني مراجعه نخواهد كرد. تقريبا همه خريداران بالقوه آپارتمان، آگهي‌هاي قسمت املاك-> آپارتمان را انتخاب خواهند كرد.
اگر مايل به قرار دادن عكس براي آگهي خود هستيد آنرا مناسب با آگهي خود انتخاب نماييد:
– در صورت انتخاب نكردن عكس ، سيستم به طور خودكار عكس پيش فرض نيازمنديها را انتخاب خواهد كرد.
– يك تصوير بهتر از صدها نوشته منظور شما را مي‌رساند
– تصاوير را با دقت و كاملا مرتبط با متن آگهي انتخاب كنيد
– از يك تصوير نمي‌توانيد براي 2 آگهي استفاده كنيد
– درج تصاوير عمومي مانند پرچم، منظره، پرتره، عكسهاي غير مرتبط و يا عكس چهره اشخاص مورد پذيرش قرار نمي‌گيرند.
– براي فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبيل، كامپيوتر، پوشاك و … شخصا از آنها عكس ديجيتال تهيه كنيد. ارسال عكسهايي كه منحصرا براي يك آگهي تهيه شده است، تاثير بسيار بيشتري از عكسهاي آماده دارد. بطور مثال چنانچه شخصي براي آگهي دارالترجمه خود، عكسي از تابلو و در ورودي تهيه کند باعث جلب توجه بازديدكنندگان خود می شود.

متن و مشخصات آگهي خود را با دقت بنويسيد:

قبل از ثبت آگهي خود، يك بار آن را بخوانيد و مرور كنيد و دقت كنيد كه آيا شما به عنوان بازديد كننده، و مشتري همه اطلاعات مفيد را بصورت خلاصه و دقيق دريافت كرده‌ايد؟
سؤالات زير را از خود بپرسيد و پس از آنكه پاسخ را قانع كننده يافتيد، آگهي خود را درج كنيد.
– آيا خواندن آگهي روان و ساده است؟
از جملات طولاني و نامفهوم پرهيز كنيد.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتيب مشخص ارائه كنيد.
از ارائه جملات كليشه‌اي خودداري كرده و ارزشي كه مشتري از ارتباط و استفاده از خدمات شما ميبرد را ذكر كنيد. به بيان ديگر عناصر اصلي كه موجب تفاوت عرضه خدمات و يا كالاي شما با ديگران مي‌شود و براي مشتري ارزش دارد را به صورت واقعي و خلاصه بيان كنيد.

– آيا به كليه سؤالات اساسي و اوليه پاسخ داده شده است؟

به عنوان مثال براي درج آگهي فروش آپارتمان، متراژ- قيمت –طبقه –تعداد اتاق خواب –موقعيت فيزيكي ( خيابان و محله ) –سن ساختمان –امكانات اوليه تلفن گاز شوفاژ و پاركينگ بسيار مهم است.
با ارائه اطلاعات اوليه، خواننده به سرعت تصميم خود را مي‌گيرد و شما در وقت خود براي پاسخگويي به مراجعين صرفه جويي زيادي خواهيد كرد.

– آيا شيوه تماس با شما مشخص مي باشد؟

درج شماره تلفن و آدرس در سايت ضرروي نيست. ولي شخص بايد بداند با چه كسي و از چه طريقي ارتباط برقرار مي‌كند. به هنگام ثبت نام درسايت نام دقيق و ايميل خود را وارد کنید.
چنانچه لازم است از طريقي غير از ايميل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهي ذكر كنيد.
انتخاب دقيق تك تك كلمه هاي آگهي، براي جلب توجه بازديد كنندگان بسيار حساس است. توجه كنيد كه بازديدكنندگان شما بسيار باهوش هستند و قبل از آنكه به عناوين شعار گونه و تبليغاتي توجه كنند، به اطلاعات مشخصي كه ارائه شده است توجه خواهند كرد.
با توجه به حجم بالاي آگهي در اين سايت، بازديدكنندگان فرصت مقايسه و انتخاب زيادي دارند. بنابراين هرگز از متن و عكس آگهي‌هاي ديگر كپي برداري نكنيد. ارائه اطلاعات خلاصه و دقيق موجب جلب توجه مشتري خواهد شد. آگهي در اينترنت تفاوت عمده‌اي با تبليغات تلويزيوني، راديويي و روزنامه‌اي دارد. در اين جا بازديدكنندگان فرصت بيشتري براي بررسي دارند و مهمتر از هرچيزي براي آنها اطلاعات دقيق و خلاصه مي باشد.

بالا بردن رتبه آگهي در موتورهاي جستجوگر همچون گوگل و ياهو

با انجام و رعايت راه كارهايي كه به ترتيب اهميت در زير عنوان ميشوند، مي توانيد شانس بهتر جستجو شدن آگهي خود را بسيار افزايش دهيد :

1- در صورتيکه وبسايت و يا وبلاگ یاکانالی درشبکه های اجتماعی تلگرام-اینستاگرام-بله-سروش -ایتا دارید رایکی ازانهاراکه مخاطب بیشتری داردانتخاب ولینک آنرادرفیلدمربوط به قراردادن لینک بدین صورت ثبت نماید (https://t.me/s/my_tehrrani)ودرفیلدمقابل که فیلدمربوط به عنوان لینک است نام سایت یاشبکه اجتماعیی که لینک آنرا درفیلدقبلی قراردادیدحتماثبت نمایدمثل:(کانال تلگرام تهرانی)
لينك به آگهي از سايتها و وبلاگها وکانلهای شبکه اجتماعی براي موتورهاي جستجوگر همچون گوگل اهميت بسيار زيادي دارد. هر چه تعداد لينكهاي بيشتري از سايتهاي مختلف به آگهي شما داده شود، گوگل به آگهي شما نيز امتياز بالاتري خواهد داد و قابليت جستجوي آنرا بهتر ميكند.

همچنین برای اینکه بتوانیدشماره واتساپ خودرابه صورت لینک قابل اتصال برای پیام رسانی استفاده کنید فیلدثبت واتساپ درقسمتی ازثبت اطلاعات آگهی شمادرنظرگرفته شده که باید شماره متصل به واتساپ خودرا اینگونه درفیلد ثبت شماره واتساپ درج کنید(+989109322331)یعنی درابتدای شماره موبایل خودبایدکدکشورایران که 0098میباشدرا بدین صورت درج+98 ودرادامه دیگرنیازی به ثبت عدد0موبایل شمانیست اگرغیرازاین (+989109322331)شماره خودراثبت کنید واتساپ شماغیرفعال میماند

 

2- عنوان آگهي را از کلماتي انتخاب کنيد که انتظار ميرود كاربران آنرا در موتورهاي جستجوگر همچون گوگل، جستجو نمايند.
به عنوان مثال در صورتيکه شرکت شما توليد کننده صابون است، به جاي درج نام شرکت و يا تلفن و يا …. در عنوان آگهي خود، عبارتي مناسب مثل /توليد کننده صابون و مواد شوينده/ را در عنوان آگهي وارد کنيد.

3- پاراگراف اول در متن آگهي شما بسيار مهم است و توصيه مي شود آنرا کاملا مرتبط با موضوع آگهي خود انتخاب کرده و از جملات کوتاه و کلمات دقيق استفاده کنيد.
سعي کنيد متن آگهي شما خلاصه و کاملا مرتبط با عنوان آگهي و موضوع کاري شما باشد. درج کلمات کليدي در پايين متن آگهي مي تواند موثر باشد اما در صورتيکه تعداد آنها از 10 تا 15 کلمه بيشتر شود و يا كلمات مرتبط با موضوع نباشند و يا اينكه متن آگهي شما خيلي طولاني شود، آگهي شما براي گوگل spam به شمار رفته و آنرا ايندکس نمي‌کند.

4- کلمات به كار رفته در عنوان و يا متن آگهي شما که مورد نظر براي جستجو مي‌باشند، لازم است با فاصله /space/ از هم جدا شوند و به کلمات ديگر و يا حروف اضافه و علامات نچسبند.

بطور مثال در صورتيکه کار شما تور است، از نوشتن بدون فاصله /توركيش/ و يا تور، ( کلمه تور چسبيده به ويرگول ) و يا از اين قبيل اجتناب کنيد.

5- پر كردن فيلد لغات و عبارات كليدي كه در فرم درج آگهي مشهود است ، مي تواند كمك مؤثري براي جستجوي بهتر آگهي شما باشد.

در ثبت لغات و عبارات كليدي به موارد توصيه شده ، توجه لازم را داشته باشيد و از لغات و كلمات به صورت كوتاه و كاملا مرتبط با موضوع و متن آگهي استفاده كنيد. استفاده از لغات غير مرتبط نه تنها كمكي به بهتر شدن جستجوي آگهي شما نمي كند ، بلكه موجب اسپم و عدم ايندكس آگهي شما از سوي گوگل مي گردد. در ضمن در صورت استفاده از لغات غير مرتبط ، آگهي شما مورد تاييد قرار نگرفته و حذف خواهد شد.لغات کلمات کلیدی راباعلامت ویرگول ازهم جداکنید وازلغاتی استفاده کنیدکه درعنوان ومتن توضیحات آگهی شمابکاررفته مثل: (فروشگاه موبایل پرستو,گوشی اپل ,گوشی شیائمی,فروش لوازم جانبی موبایل, سیستم اندروید,)

6- هر چقدر آگهي شما قديمي‌تر باشد، با توجه به آنکه ممکن است قبلا در گوگل ايندکس شده باشد، بهتر جستجو مي‌شود.

بنابراين سعي کنيد آگهي‌هاي قديمي خود را حذف نکنيد و در صورت نياز به ويرايش آنها بپردازيد.

همچنين براي تاثير گزاري بهتر آگهي ها در موتورهاي جستجوگر ، بخصوص آگهي هاي ويژه بايستي مدت زمان بيشتري را براي نمايش انتخاب كنيد.

توصيه مي شود حداقل زمان لازم براي درج آگهي هاي ويژه خود را سه ماهه انتخاب كنيد.

برای درج ویدیو ابتدا باگوشی موبایل خودپس ازافزایش تنظیمات دربهترین حالت فیلمبرداری ازسردرب ورودی مغازه خودوسپس ازداخل وویترین وقفسه های مغازه خودیافیلمبرداری ازچندنوع محصول وکالای مهم وپرفروش خودهمزمان باتوضیحات لفظی یادرسکوت به مدت 3دقیقه فیلمبرداری نموده وسپس یکبارچک کنیدکه کیفیت وصداگذاری اگرمناسب وجالب توجه بود سپس به سایت نماشا(https://www.namasha.com/)رفته وتنهاباثبت یک ای دی جیمیل یاایمیل خودعضوشویدوویدیوی ثبت شده خودرادرقسمت آپلودویدیوهادرون پروفایل اختصاصی خودثبت کنیدپس ازتکمیل بارگذاری میتوانیدویدیوی خودرادرون سایت نماشامشاهده کنید سپس درقسمت زیرکلیپ شماروی گزینه اشتراک گذاری ویدیوکلیک کنید واشتراک گذاری به صورت کدآیفریم راانتخاب وکدآیفریم نمایش داده شده را کامل کپی ودرقسمت فیلد ثبت ویدیو قراردهیدپس از سیوکامل آگهی ونمایش تبلیغ شماویدیوشمادرقسمت راست صفحه برای مشتریان وبازدیدکنندگان قابل مشاهده است اگرهم دراین قسمت مشکل ثبت ویدیو داشتید ازقسمت تماس باماازپشتیبانی درخواست نمایدتا ویدیوتان را ثبت ومنتشرکنند