راهنماثبت آگهی دراسلامشهرمن
راهنمای ثبت وانتشارآگهی وتبلیغ دروبسایت دیوارجاده ساوه
تمامی روندثبت دهرگونه آگهی-تبلیغ ونیازمندیهاازجمله درج متن نوشتاری -انتخاب تصاویرمرتیط باموضوع آگهی-درج ادرس وتلفن وکلملت کلیدی یعنیذ ازصفرتا صدبرعهده شماکربران می باشدفرقی هم ندارد هم برای آگهی های رایگان وهم برای آگهی های ویژه وغیررایگان وفقط همکاران مادربخش ادمین پس ازثبت آگهی شماتلبغ مورد نظرشمارا چک نموده ودرصورت عدم مغایرت با قوانین وشرایط موجوددرسایت بلافاصله اقدام به انتشارمیکنند به صورت خلاصه شماتبلیغات رابه سلیقه خودتان طراحی وثبت نموده وما پس ازتائید اقدام به انتشاروقابل مشاهده شدن آگهی شما میشویم تنهاچیزی که برای انجام این پروسه کاربرنیاز دارد ثبت نام رایگان درسایت وعضویت درسایت اسلامشهرما است
انواع آگهی وتبلعغات دراین سایت
مابرای بودجه ومشاغل واصناف مختلف وکاربران غیرصنفی ۴نوع پنل باابزاروسئو متفاوت طراحی نمودیم که برای سفارش وخریدهرپنل ازدرون همین سایت باداشتن هرکارت بانکی امکان پرداخت فراهم شده پنلها عبارت هستنداز
- ۱-پنل رایگان ثبت آگهی
- بدون هیچ محدودیتی درتعداد فقط نباید آگهی وتبلغ تکراری باشدکه درصورت تکراری بودن خودسیستم ازادمه فعلیت کاربرخاطی درسایت جلوگیری نموده وتمام تبلیغات قبلی موجوددرسایت هم غیر قابل دسترس وحذف میکندلذا دوستان رعایت این مورد بسیارضروری است وحتی مانیزهیچ دخالتی درتشخسص ربات های سیستم نداریم ومعذ.ریم از فراهم نمودن پروسه عضویت مجدد کاربراخراجی
- ۲پنل ثبت آگهی استاندارد
- مخصوص کسب وکارهای کوچک وخانگی یا فروشندگان اجناس دست دوم
- ۳-پنل ثبت آگهی تجاری:
- مناسب کسب وکارهای متوسط وآگهی های بامضمون اگهی تسلیت-اعلام مفقودی-وتبلیغات انتخاباتی اتحادیه های صنفی وغیره
- ۴-پنل ثبت آگهی ویژه
- پنل بسیارکامل وکارآمدبرای کسب وکارهای بزرگ وکوچک که طالب افزایش مشتری وفروش بیشضترهستند طراحی شده بخصوص معرفی کسب وکارها فراتراز جاده ساوه واسلامشهر بلکه قابل ارتبط بامشتریان درسراسرکشوربوده قابلیت ثبت ۵تصویر وحتی نمایش ویدیو تجاری اگهی دهنده تمام تبلیغات موجوددراین پنل طی ۲۴ساعت شبانه روز ۴بارآپدیت وبه روز رسانی خودکار میشوند وبه همین دلیل هیچگاه تبلیغات شمابه سمت انتهاودرزیرتبلیغات جدید نخواهد رفت وهر۶ساعت درسطر صفحه دسته بندیهای قرارمیگیرد.

۲-آگهی خود را در گروه مرتبط با آن ثبت کنید :
۳-اگر مایل به قرار دادن عکس برای آگهی خود هستید آنرا مناسب با آگهی خود انتخاب نمایید :
۴-ازتصاویرباکیفیت ودراندازه ۴۰۰*۳۰۰ بافرمت png و jpg بزای آگهی خوداستفاده کنید:
۵-جهت جلوگیری ازعدم انشارآگهی خودویا حذف آن از سایت به هیچ وجه ازتصاویرمستهجن ونامناسب استفاده نکنید:
۶-بهترین تصاویرقابل استفاده درآگهی که طبق تجربه وآمارسیستم ما ازبازدیدبالایی برخوردارمیشودالف تصویر اسکن شده ازکارت ویزیت صنفی شماآپلوددربخش تصویرآگهی ب-تصویرکامل ازسردر ورودی وتابلو محل کاروفعالیت شما….س-درصورت ارائه محصولی خاص تصویرزنگی ویاکیفیت درمتن آگهی خوداستفاده کنید درصورت عدم وجودکارت ویزیت یا نداشتن تصویرمناسب ازمحل کارتان برای مشاهده وانتخاب تصویری مناسب موضوع آگهی خود به قسمت نمایش تصاویرموتورهای جستجوگرگوگل- یاهو- ماکروسافت- یاندکس مراجعه ودرکادرخالی جستجودرقسمت بالای سایت کلمه موردنظرخودرا درج وجستجوکنیدبلافاصله هزازان تصویردرمقابل چشم شمالوئ میشودکه روی هریک کلیک راست نموده وگزینه دانلود را انتخاب وذانلودکنید برای قراردادن برای آگهی شماست”
به طورمثال شما فروشگاه لوازم یدکی ولو دارید وقصدتهیه تصاویر زیبا ویاکیفیت برای درج درآگهی خودهستید
باید کلمه “فروشگاه لوازم یدکی ولو” را سرچ کنیم نتیجه سرچ درلینک زیرمشاهده کنیدhttps://cutt.ly/jQhOYXC

شما با درج آگهی خود در گروه کاملا مرتبط با آگهی، شانس بهتری برای دیده شدن دارید. اگر کسی قصد خرید آپارتمان داشته باشد، مطمئنا به گروه خدمات ساختمانی مراجعه نخواهد کرد. تقریبا همه خریداران بالقوه آپارتمان، آگهیهای قسمت املاک-> آپارتمان را انتخاب خواهند کرد.
اگر مایل به قرار دادن عکس برای آگهی خود هستید آنرا مناسب با آگهی خود انتخاب نمایید :
– در صورت انتخاب نکردن عکس ، سیستم به طور خودکار عکس پیش فرض نیازمندیها را انتخاب خواهد کرد.
– یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را میرساند
– تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید
– از یک تصویر نمیتوانید برای ۲ آگهی استفاده کنید
– درج تصاویر عمومی مانند پرچم، منظره، پرتره، عکسهای غیر مرتبط و یا عکس چهره اشخاص مورد پذیرش قرار نمیگیرند.
– برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و … شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. بطور مثال شخصی برای آگهی دارالترجمه خود، عکسی از تابلو و در ورودی تهیه کرده بود که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود.
متن و مشخصات آگهی خود را با دقت بنویسید :
قبل از ثبت آگهی خود، یک بار آن را بخوانید و مرور کنید و دقت کنید که آیا شما به عنوان بازدید کننده، و مشتری همه اطلاعات مفید را بصورت خلاصه و دقیق دریافت کردهاید؟
سؤالات زیر را از خود بپرسید و پس از آنکه پاسخ را قانع کننده یافتید، آگهی خود را درج کنید.
– آیا خواندن آگهی روان و ساده است؟
از جملات طولانی و نامفهوم پرهیز کنید.
اطلاعات را به صورت جمله به جمله و با ترتیب مشخص ارائه کنید.
از ارائه جملات کلیشهای خودداری کرده و ارزشی که مشتری از ارتباط و استفاده از خدمات شما میبرد را ذکر کنید. به بیان دیگر عناصر اصلی که موجب تفاوت عرضه خدمات و یا کالای شما با دیگران میشود و برای مشتری ارزش دارد را به صورت واقعی و خلاصه بیان کنید.
– آیا به کلیه سؤالات اساسی و اولیه پاسخ داده شده است؟
به عنوان مثال برای درج آگهی فروش آپارتمان، متراژ- قیمت – طبقه – تعداد اتاق خواب – موقعیت فیزیکی ( خیابان و محله ) – سن ساختمان – امکانات اولیه تلفن گاز شوفاژ و پارکینگ بسیار مهم است.
با ارائه اطلاعات اولیه، خواننده به سرعت تصمیم خود را میگیرد و شما در وقت خود برای پاسخگویی به مراجعین صرفه جویی زیادی خواهید کرد.
– آیا شیوه تماس با شما مشخص می باشد؟
درج شماره تلفن و آدرس در سایت ضرروی نیست. ولی شخص باید بداند با چه کسی و از چه طریقی ارتباط برقرار میکند. به هنگام ثبت نام درسایت نام دقیق و ایمیل خود را وارد میکنید که به صورت پیش فرض زیر کلیه آگهیها قرار میگیرد.
چنانچه لازم است از طریقی غیر از ایمیل با شما تماس گرفته شود، آنرا در متن آگهی ذکر کنید.
انتخاب دقیق تک تک کلمه های آگهی، برای جلب توجه بازدید کنندگان بسیار حساس است. توجه کنید که بازدیدکنندگان شما بسیار باهوش هستند و قبل از آنکه به عناوین شعار گونه و تبلیغاتی توجه کنند، به اطلاعات مشخصی که ارائه شده است توجه خواهند کرد.
با توجه به حجم بالای آگهی در این سایت، بازدیدکنندگان فرصت مقایسه و انتخاب زیادی دارند. بنابراین هرگز از متن و عکس آگهیهای دیگر کپی برداری نکنید. ارائه اطلاعات خلاصه و دقیق موجب جلب توجه مشتری خواهد شد. آگهی در اینترنت تفاوت عمدهای با تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و روزنامهای دارد. در این جا بازدیدکنندگان فرصت بیشتری برای بررسی دارند و مهمتر از هرچیزی برای آنها اطلاعات دقیق و خلاصه می باشد.
بالا بردن رتبه آگهی در موتورهای جستجوگر همچون گوگل و یاهو
با انجام و رعایت راه کارهایی که به ترتیب اهمیت در زیر عنوان میشوند، می توانید شانس بهتر جستجو شدن آگهی خود را بسیار افزایش دهید :
۱- در صورتیکه وبسایت و یا وبلاگ دارید، لینک مستقیمی از سایت و یا وبلاگ خود به آدرس آگهی خود در نیازمندیها.اینفو بدهید.
لینک به آگهی از سایتها و وبلاگها برای موتورهای جستجوگر همچون گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چه تعداد لینکهای بیشتری از سایتهای مختلف به آگهی شما داده شود، گوگل به آگهی شما نیز امتیاز بالاتری خواهد داد و قابلیت جستجوی آنرا بهتر میکند.
در سایت و یا وبلاگ خود، لینک آگهی را در صفحهای قرار دهید که با متن آگهی شما مرتبط باشد. این صفحه لزوما صفحه اول نیست. به خاطر داشته باشید گوگل هوشمند است و صفحه سایت و یا وبلاگ شما را میخواند و در صورتیکه به آگهی مرتبط به آن لینک داده باشید، با توجه به این ارتباط رتبه سایت و آگهی شما را بهتر میکند.
در صورتیکه از آگهی لینکدار استفاده میکنید، از آگهی خود به همان صفحه مرتبط سایت خود، که کالا و خدمات خود را کاملتر معرفی کردهاید، لینک بدهید، این لینک دوطرفه به مراتب رتبه آگهی و سایت شما را افزایش میدهد.
۲- عنوان آگهی را از کلماتی انتخاب کنید که انتظار میرود کاربران آنرا در موتورهای جستجوگر همچون گوگل، جستجو نمایند.
به عنوان مثال در صورتیکه شرکت شما تولید کننده صابون است، به جای درج نام شرکت و یا تلفن و یا …. در عنوان آگهی خود، عبارتی مناسب مثل /تولید کننده صابون و مواد شوینده/ را در عنوان آگهی وارد کنید.
۳- پاراگراف اول در متن آگهی شما بسیار مهم است و توصیه می شود آنرا کاملا مرتبط با موضوع آگهی خود انتخاب کرده و از جملات کوتاه و کلمات دقیق استفاده کنید.
سعی کنید متن آگهی شما خلاصه و کاملا مرتبط با عنوان آگهی و موضوع کاری شما باشد. درج کلمات کلیدی در پایین متن آگهی می تواند موثر باشد اما در صورتیکه تعداد آنها از ۱۰ تا ۱۵ کلمه بیشتر شود و یا کلمات مرتبط با موضوع نباشند و یا اینکه متن آگهی شما خیلی طولانی شود، آگهی شما برای گوگل spam به شمار رفته و آنرا ایندکس نمیکند.
۴- کلمات به کار رفته در عنوان و یا متن آگهی شما که مورد نظر برای جستجو میباشند، لازم است با فاصله /space/ از هم جدا شوند و به کلمات دیگر و یا حروف اضافه و علامات نچسبند.
بطور مثال در صورتیکه کار شما تور است، از نوشتن بدون فاصله /تورکیش/ و یا تور، ( کلمه تور چسبیده به ویرگول ) و یا از این قبیل اجتناب کنید.
۵- پر کردن فیلد لغات و عبارات کلیدی که در فرم درج آگهی مشهود است ، می تواند کمک مؤثری برای جستجوی بهتر آگهی شما باشد.
در ثبت لغات و عبارات کلیدی به موارد توصیه شده ، توجه لازم را داشته باشید و از لغات و کلمات به صورت کوتاه و کاملا مرتبط با موضوع و متن آگهی استفاده کنید. استفاده از لغات غیر مرتبط نه تنها کمکی به بهتر شدن جستجوی آگهی شما نمی کند ، بلکه موجب اسپم و عدم ایندکس آگهی شما از سوی گوگل می گردد. در ضمن در صورت استفاده از لغات غیر مرتبط ، آگهی شما مورد تایید قرار نگرفته و حذف خواهد شد.
۶- هر چقدر آگهی شما قدیمیتر باشد، با توجه به آنکه ممکن است قبلا در گوگل ایندکس شده باشد، بهتر جستجو میشود.
بنابراین سعی کنید آگهیهای قدیمی خود را حذف نکنید و در صورت نیاز به ویرایش آنها بپردازید.
همچنین برای تاثیر گزاری بهتر آگهی ها در موتورهای جستجوگر ، بخصوص آگهی های ویژه بایستی مدت زمان بیشتری را برای نمایش انتخاب کنید.
توصیه می شود حداقل زمان لازم برای درج آگهی های ویژه خود را سه ماهه انتخاب کنید.
۷- در صورتیکه موضوع کاری شما قابل تقیسم به بخشهای کوچکتر است، هر بخش را بصورت جداگانه و خلاصه در یک آگهی جدا و در زیر گروه مرتبط با آن درج کنید.
درج آگهی در گروه و زیر گروههای مرتبط، قابلیت جستجوی آنرا هم در سایت نیازمندیها.اینفو و هم در موتورهای جستجوگر مانند گوگل بیشتر میکند.
رعایت موارد ذکر شده در بالا توسط شما، مکمل تلاش ما جهت بهینه سازی آگهی شما برای جستجوی بهتر در گوگل خواهد بود.
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
ارسال نظر
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شده اند. *